Gyakori kérdések

Mennyibe kerül a pótágy elhelyezése?

A pótágy ára a napi szobaárnál és az egyes csomagoknál eltérő összegű. A konkrét pótágy árak megtalálhatók a weboldalunk "Árak" menüpontjában, illetve az egyes csomagajánlatoknál.

Milyen parkolási lehetőségek vannak?

Autóval érkező vendégeink rendelkezésére áll a szálloda saját parkolója.

Mikor foglalhatom el a szobát az érkezés napján?

A szobák elfoglalására 14 órától van lehetőség.

Meddig kell elhagynom a szobát a távozás napján?

A szobakulcs leadására 10 óráig van lehetőség. Ha a szoba elhagyása valamilyen – a szállodával előre egyeztetett - okból 12:00 és 20:00 óra között történik, 3000 Ft plusz szobadíjat számolunk fel.

Korai érkezés esetén elfoglalható-e hamarabb a szoba?

Korai érkezés kizárólag a szállodával előre egyeztetett és visszaigazolt esetben, külön térítés ellenében lehetséges, 10 és 14 óra között. A korai érkezés felára 3000 Ft szobánként.

Van-e lehetőség a foglalás hosszabbítására, ha tovább szeretnék maradni?

A szabad szobakapacitás függvényében minden foglalás hosszabbítható.

Van-e félpanziós ellátás?

Igen, a félpanziós ellátás szállodai alapszolgáltatás (szoba csak félpanziós ellátással foglalható), svédasztalos reggeli és büfévacsora áll vendégeink rendelkezésére.

Az árak tartalmazzák az idegenforgalmi adót?

Az idegenforgalmi adót az árak nem tartalmazzák, annak összege 400 Ft / fő / éj (18 éves kor felett fizetendő).

Van-e lehetőség értékeim biztonságos tárolására?

Igen, vendégeink értéktárgyait központi széfben tudjuk elhelyezni, melynek használata térítésmentes.

Milyen fizetési módokat biztosítanak?

Fizetni lehet: átutalással, készpénzzel, az elfogadott bankkártyákkal (Master Card, Maestro, VISA, AMEX), Széchenyi Pihenőkártyával.

Szükséges-e a foglaláshoz előleg? Ha igen, hogyan fizessem?

A szálloda egyéni vendégek esetében egyes kiemelt időszakokban, csoportok esetében az egyedi üzletkötéskor előleg fizetését írhatja elő. Ennek összegét és módját illetően a szálloda árajánlata vagy visszaigazolása rendelkezik.

Ha lefoglaltam a szállást, kapok róla valamilyen formában visszaigazolást?

A szálloda minden foglalást visszaigazol írásban (faxon vagy e-mailben).

A szolgáltatásokért külön kell fizetni?

Szolgáltatásaink egy részét térítésmentesen veheti igénybe, ezekről a Szolgáltatások pontban olvashat bővebben. Bizonyos szolgáltatásainkért felárat számolunk fel, ezekről az Árak pontban tudhat meg többet.

Mi szükséges a gyógykezelések igénybevételéhez (például beutaló)?

OEP által támogatott fürdőkezelés igénybevétele esetén a vendég hozhat magával előre felírt fürdőutalványt is, de a felírás - érvényes TAJ kártya megléte esetén - a szállodában is lehetséges, a reuma szakorvos által elvégzett vizsgálat után. A nem támogatott gyógykezelések igénybevétele előzetes - a szálloda reuma szakorvosa által elvégzett - vizsgálathoz kötött.

A wellness szolgáltatásokért külön kell fizetnem?

Szállodánk vendégei ingyen használhatják termálmedencénket és finn jellegű szaunánkat.